Returnarea banilor/produselor

Returnarea banilor in cazul cind utilizatorul a folosit o metoda de plata online poate fi facuta integral daca comanda nu a fost luata la procesare si nu a trecut mai mult de 24 de ore.

In caz ca achitare a avut loc prin achitarea cu cardul, atunci returnarea mijloacelor financiare va avea loc doar pe contul de card cu ajutorul caruia s-a efectuat achitarea comenzii.

Atenție! În cazul în care livrarea a fost efectuată, dar consumatorul refuză să primească marfa, care este în stare bună și corespundе specificaţiilor tehnice menţionate în comandă, costul livrării indicat în factură trebuie să fie achitat de consumator (cumpărător) – în orice caz.

 

În cursul normal al executării tranzacției de vânzare, regulile actuale privind rambursarea sau returnarea pot fi specificate pentru confirmarea clientului. În absența acestui fapt, se aplică următoarele reguli.

Produse non-digitale - acceptăm returnări. Puteți să returnați obiectele nedeschise în ambalajul original în termen de 7 zile de la cumpărare, cu chitanță sau dovadă de cumpărare. Dacă au trecut 7 sau mai multe zile de la cumpărarea dvs., nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb. După primirea elementului returnat, îl vom examina pe deplin și vă vom informa prin e-mail, într-o perioadă rezonabilă de timp, dacă aveți dreptul la returnare. Dacă aveți dreptul la returnare, vom restitui prețul de achiziție și un credit va fi aplicat automat metodei dvs. inițiale de plată.

Se pot rambursa numai articolele cu preț regulat. Elementele de vânzare nu sunt rambursabile. Pentru a urmări starea returnării, vă rugăm să ne contactați la  contact@transager.md

Produsele digitale consumabile sau descărcabile nu sunt eligibile pentru returnare.