Garantie produselor şi politica de returnare

 

GARANȚIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate în rețeaua de magazine de piese auto și anvelope „Trans Ager” sunt însoțite de factură, bon fiscal și certificate de garanție.

Cumpărătorul care va reclama o situație de defect în termenul de garanție va prezenta împreună cu piesa/piesele în cauză, următoarele documente:

Factura de achiziție sau bonul fiscal emise de către „Trans Ager” S.R.L;

Certificatul de garanție care a fost eliberat la vânzare.

Termenul de remediere a deficiențelor constatate este de 14 zile calendaristice, conform Legii Nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor. Modalitățile de asigurare a garanției sunt: întreținere; reparare; înlocuire; rezilierea contractului și restituirea contravalorii produsului (în această ordine).

 

POLITICA DE RETURNARE

Clientul poate returna produsul achiziționat în rețeaua de magazine de piese auto „Trans Ager” în termen de 14 zile, fără a fi nevoit să justifice decizia, conform Legii Nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va efectua în cel mult 14 zile de la primirea returului.

 

Nu se acceptă pentru retur:

Produsele cu ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice;

Produsele care nu se află în ambalajul original în care au fost livrate;

Produsele lipsite de accesoriile și componentele originale;

Produsele care prezintă urme de montaj, vopsire sau sudură.

 

Pentru detalii, luați legătura cu consultanții noștri.